Posts Tagged ‘wielcy’

Do reklamy perfume organizowanej przez Mario zatrudnione zostały największe gwiazdy ze świata model i modelek. Znalazły siętam takie nazwiska jak Naomi Campbell, Eva Herzigova, Claudia Schiffer, Noah Mills, Tyson Ballon, Fernando Fernandes. Model zachowują się tak jakby byli odurzeni zapachem i poruszają się w rytmie przeboju Georga Michaela. Reklama przepełniona erotyzmem, ale to przecież świecie projektantów i mody rzecz zupełnie normalna. Włoski duet właścicieli D&G nigdy nie zaprzeczał, że głownie dzięki erotyzmowi i epatowaniu nim w spotach reklamowych, oraz na pokazach jest on napędem ich sprzedaży. Zdarzają się takie sytuacje, że ich reklama nie może zostać wyemitowana w publicznej telewizji, ponieważ jest zbyt przepełniona seksem i erotyzmem.

Projektanci D&G niewątpliwie są mistrzami w sztuce uwodzenia, ale również i są bardzo kontrowersyjni. Pomimo ze Stefano i Domenico mają bardzo odmienne charaktery to zarówno w życiu prywatnym jak i biznesie potrafią dojść do porozumienia. Są już razem ponad 20 lata. Dzięki temu zdecydowanie nauczyli się dochodzić do kompromisu. Chociaż ich życie prywatne często było dość chaotyczne, często zdarzały się wzloty i równie często upadki. Projektanci to się rozchodzili to znowu byli razem. Tak naprawdę była jedna miłość , która zawsze trzymała ich razem byłą to miłość do projektowania. Połączyła ich moda i tylko moda może by c wspólnym mianownikiem w ich życiu nie ma miejsca na inną wielką wspólną miłość i namiętność.

Chociaż jedzą wspólnie w jednej restauracji, pływają jachtem i mieszkają w jednej rezydencji. Bez Dolce & Gabbana Mediolański Tydzień Mody byłby zdecydowanie innym pokazem, oni doskonale o tym wiedzą. Pierwsze rzędy na pokazach zajmują redaktorki naczelne wielu międzynarodowych magazynów poświęconych modzie, rozmawiają między sobą i spekulują, jakie to nowinki pokażą się na tym pokazie. D&G to kawał historii, zastanawiamy się czasami czy planują rozstanie, ale nikt tego nie wie i przyszłość tego wspaniałego domu mody jest znana tylko tym dwóm Włochom.

Coś co niewtajemniczonym może wydać się szokiem ale na świecie są organizowane pokazy mody online. Powiem więcej takie pokazy mody są już codziennością w świecie mody. Dlatego firma Burberry, żeby wyprzedzić konkurencję postanowiła postawić na 3D. Obecny sezon okazał się przełomowy w tej materii i większość projektantów postanowiła że będzie przeprowadzać transmisję na swojej stronie internetowej lub za pomocą któregoś z portali społecznościowych. Pokazy online możemy również obejrzeć na stronach internetowych tygodników mody, oczywiście na stronach oficjalnych. Wspomniana wyżej transmisja 3D zostanie zapoczątkowana przez D&G.

To początek wielkiego wyścigu technologicznego, który może być przełomem w pokazach mody a właściwie w transmisjach z pokazów mody. Ostatnie lata to okres wielkich zmian, zamiast próbować walczyć z internetem, oraz tym jak szybko rozpowszechniana były filmy i zdjęcia z pokazów, to największe domy mody całkowicie zmieniły swoje strategie postępowania. Kilka lat temu głównym powodem niechęci do internetu było to że producenci obawiali się tego ze zanim po pokazie wprowadzą towar do sprzedaży to na rynek już trafią podróbki.

Wynikało to z tego że zdjęcia w błyskawicznym tempie obiegały cały świat. Próbowano z tym walczyć umieszczając zdjęcia na stronach internetowych dopiero wtedy gdy kolekcja była już w sprzedaży, na niewiele to się zdawało ponieważ robione zdjęcia na pokazach lotem błyskawicy zdobywały internet. Działało to wręcz odwrotnie, im dana marka bardziej starała się ukryć swój nowy projekt, tym bardziej był on pożądany. Ponieważ wprowadzone zabezpieczenie nie chroniły projektantów, postanowili zrezygnować z tego pomysłu.
Pierwsza firma, która odważyła się wykorzystać internet i pokazać swój pokaz mody online było D&G. W roku 2008 podnieśli poprzeczkę i postanowili przeprowadzić za pośrednictwem własnej sieci telefonicznej transmisję w telefonach komórkowych. To jest technika.