Coś co niewtajemniczonym może wydać się szokiem ale na świecie są organizowane pokazy mody online. Powiem więcej takie pokazy mody są już codziennością w świecie mody. Dlatego firma Burberry, żeby wyprzedzić konkurencję postanowiła postawić na 3D. Obecny sezon okazał się przełomowy w tej materii i większość projektantów postanowiła że będzie przeprowadzać transmisję na swojej stronie internetowej lub za pomocą któregoś z portali społecznościowych. Pokazy online możemy również obejrzeć na stronach internetowych tygodników mody, oczywiście na stronach oficjalnych. Wspomniana wyżej transmisja 3D zostanie zapoczątkowana przez D&G.

To początek wielkiego wyścigu technologicznego, który może być przełomem w pokazach mody a właściwie w transmisjach z pokazów mody. Ostatnie lata to okres wielkich zmian, zamiast próbować walczyć z internetem, oraz tym jak szybko rozpowszechniana były filmy i zdjęcia z pokazów, to największe domy mody całkowicie zmieniły swoje strategie postępowania. Kilka lat temu głównym powodem niechęci do internetu było to że producenci obawiali się tego ze zanim po pokazie wprowadzą towar do sprzedaży to na rynek już trafią podróbki.

Wynikało to z tego że zdjęcia w błyskawicznym tempie obiegały cały świat. Próbowano z tym walczyć umieszczając zdjęcia na stronach internetowych dopiero wtedy gdy kolekcja była już w sprzedaży, na niewiele to się zdawało ponieważ robione zdjęcia na pokazach lotem błyskawicy zdobywały internet. Działało to wręcz odwrotnie, im dana marka bardziej starała się ukryć swój nowy projekt, tym bardziej był on pożądany. Ponieważ wprowadzone zabezpieczenie nie chroniły projektantów, postanowili zrezygnować z tego pomysłu.
Pierwsza firma, która odważyła się wykorzystać internet i pokazać swój pokaz mody online było D&G. W roku 2008 podnieśli poprzeczkę i postanowili przeprowadzić za pośrednictwem własnej sieci telefonicznej transmisję w telefonach komórkowych. To jest technika.